صفحه نخست

فرهنگ و هنر

اقتصادی

عمومی

حوادث

سیاسی

علم و فناوری

اجتماعی

ورزشی

اخبار
چاپ
اختصاصی/عصر امروز

ششمين همايش فعالان روابط عمومي هاي بهشهر برگزار شد

ششمين همايش فعالان روابط عمومي هاي بهشهر در هتل مرواريد صدراي بهشهر با موضوع بررسی تاثیر توسعه ارتباطات بر توسعه اقتصادی و اجتماعی بهشهر برگزار شد.

کد خبر : 5607

تاریخ انتشار : 18/09/1392 - 16:15


ششمين همايش فعالان روابط عمومي هاي بهشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار خط امید بهشهر ، در اين همايش كه با حضور فعالان روابط عمومي دستگاههاي مختلف برگزار شد مدير كل روابط عمومي استانداري مازندران گفت: روابط عمومي هوشمند نياز امروز جامعه روابط عمومي است كه بايد با درايت و هوشمندي روابط عمومي ها به اين جايگاه برسند.

احمد مظفري ادامه داد: روابط عمومي هوشمند تحليل گر بوده و مشاركتي و مخاطب محور است، داراي خلاقيت بوده و پيش بيني كننده است و انتقاد پذيري بالايي دارد.

مدير كل روابط عمومي استانداري مازندران اظهار داشت:  ما به دنبال روابط عمومي تحليل گر هستيم  تا در موقعيت هاي مختلف تصميم گيرنده مناسب بوده و با نگاه علمي و سيستماتيك به مسائل توجه كند.

 

مظفري افزود: ما انتقاد را فرصت مي دانيم نه تهديد و از فضاي نقد و انتقاد در راستاي امر به معروف و نهي از منكر استقبال مي كنيم.

 

وي با اشاره به وجود  2 ميليون و 577 هزاركاربر اينترنتي در مازندران بيان داشت: روابط عمومي ها بايد در راستاي توجه به فضاي مجازي و تسلط بر آن فعال تر وارد شوند.

 

دبير شوراي روابط عمومي بهشهر نيز در اين همايش گفت: وظيفه روابط عمومي نصب بنر و پارچه و تبليغات نيست و اين مسائل بايد با همراهي با مديران و شناساندن دقيق جايگاه روابط عمومي براي مديران مشخص شود.

 

فاطمه ذبيح پور ادامه داد: روابط عمومي بعنوان هنر، تكنيك و فن و شغلي مبتني بر فلسفه است كه بايد با اعتماد سازي، اميد بخشي و انجام درست و اصولي وظايف محوله  در اين راستا موفقيت حاصل كند.

 

وي با بيان اينكه روابط عمومي فراتر از مداحي كردن، زيبا نوشتن و خوب صحبت كردن است اظهار داشت: روابط عمومي تبليغات نمي كند بلكه با حمايت از تبليغات فضايي را ايجاد مي كند تا مدير دستگاه با تبليغات اوج بگيرد.

 

مسئول روابط عمومي شهرداري بهشهر در ادامه با اشاره به  اينكه بايد نخبگان هر اداره در بخش روابط عمومي بكارگيري شوند ادامه داد: نخبه گرايي حرفه اي از مسائلي است كه بايد در دستگاهها جدي گرفته شود و در اين رابطه مديران فعال و پويا وارد شوند.

 

ذبيح پور گفت: روابط عمومي سخنگوي سازمان و شالوده اصلي  ارتباط مردم با مدير و عامل حيات سازمان است و اگر روابط عمومي نتوانست روابط عمومي تحليل گر و تبيين گر باشد بايد بداند كه وظايف خود را شايد بدرستي به مدير مجموعه خود توجيه نكرده است.



 

 

  

دیدگاه شما در مورد : ششمين همايش فعالان روابط عمومي هاي بهشهر برگزار شد

ششمين همايش فعالان روابط عمومي هاي بهشهر برگزار شد

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین
  • rss
  • آرشیو

 

 

مبلمان ماهور بهشهر