صفحه نخست

فرهنگ و هنر

اقتصادی

عمومی

حوادث

سیاسی

علم و فناوری

اجتماعی

ورزشی

اخبار
چاپ
مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران:

تیزرهای دهه بیستی صدا و سیما نسل جوان را جذب نمی‌کند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: صداوسیما باید تیزر‌های مطابق با ذائقه دهه 90 داشته باشد نه اینکه تیزرهای دهه 20 را به نمایش بگذارد که هیچ‌گونه جاذبه‌ای برای نسل سوم و چهارم نداشته باشد.

کد خبر : 34788

تاریخ انتشار : 24/08/1394 - 18:43


تیزرهای دهه بیستی صدا و سیما نسل جوان را جذب نمی‌کند

به گزارش خط امید بهشهر، مریم جمشیدی در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه پوشش ایرانی اسلامی به صورت مستمر و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری‌ها توصیه می‌شود.

وی افزود: فرمانداران باید همکاری بیشتری را برای در اختیار قرار دادن فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب قرار دهند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه برای ایجاد تحول در پوشش ایرانی اسلامی باید از طراحان لباس ایرانی و اسلامی استفاده شود، گفت: پوشش ایرانی اسلامی در ایران فراموش شده و باید دوباره احیا کنیم و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در این زمینه پیگیری جدی‌تری داشته باشد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: صداوسیما باید تیزر‌هایی مطابق با ذائقه دهه 90 داشته باشد، نه اینکه تیزرهای دهه 20 را به نمایش بگذارد که هیچ‌گونه جاذبه‌ای برای نسل سوم و چهارم نداشته باشد.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب باید تلفیقی برای آقایان و خانم‌ها باشد و کارگاه‌های آموزشی و توجیهی با حضور آقایان و خانم‌ها برگزار شود.


منبع : بلاغ

 

 

  

دیدگاه شما در مورد : تیزرهای دهه بیستی صدا و سیما نسل جوان را جذب نمی‌کند

تیزرهای دهه بیستی صدا و سیما نسل جوان را جذب نمی‌کند

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین
  • rss
  • آرشیو

 

 

مبلمان ماهور بهشهر