صفحه نخست

فرهنگ و هنر

اقتصادی

عمومی

حوادث

سیاسی

علم و فناوری

اجتماعی

ورزشی

اخبار
چاپ
معاون صدا و سیمای مرکز مازندران اعلام کرد

آمادگی رسانه مازندران در معرفی ظرفیت‌های بخش تولید استان

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز مازندران از آمادگی رسانه مازندران در معرفی ظرفیت‌های بخش تولید استان خبر داد.

کد خبر : 31540

تاریخ انتشار : 05/07/1394 - 11:46


آمادگی رسانه مازندران در معرفی ظرفیت‌های بخش تولید استان

به گزارش خط امید بهشهر، در جلسه مشترک مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، میرزایی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، دارایی معاون برنامه‌ریزی و عمادی مدیر روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با احمدی معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای استان، ظرفیت‌های رسانه ملی و استانی در جهت تقویت و معرفی توانمند‌ی‌های بخش تولید و صنعت بررسی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در این جلسه گفت: هدایت افکار عمومی به‌دست تولید و صنعت داخلی می‌تواند زمینه را برای افزایش تولید، از نظر کمی و کیفی و جذب و به‌کارگیری فراهم کند.

سید مصطفی موسوی افزود: رسانه ملی می‌تواند در ترویج و فرهنگ‌سازی استفاده از تولید داخلی و رشد و توسعه صنعت کمک کند.

موسوی بیان داشت: رشد و توسعه و استفاده از تولید داخلی موجب اقتصادی پویا، توانمندی و بالندگی در جامعه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 1551 واحد بهره‌بردار با حجم سرمایه‌گذاری 20248 میلیارد ریال و اشتغال 39245 نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران در حال فعالیت هستند.

موسوی تأکید کرد: احیای واحدهای راکد و غیرفعال در سطح استان، یکی از اقدامات ارزشمند شرکت در سال‌جاری بوده که 28 واحد راکد و غیرفعال با اشتغال 557 نفر به چرخه تولید بازگشتند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز در این جلسه گفت: رسانه نقش مهم و تأثیرگذار در آگاه سازی و تنویر افکار عمومی دارد.

احد میرزایی اظهار داشت: برای تحقق استفاده از تولید داخلی و مصرف کالای با کیفیت ایرانی باید از ظرفیتهای رسانه ملی و استانی استفاده شود.

وی افزود: با ایجاد ارتباط بین صدا و سیما و بخش تولید و صنعت می‌توانیم شاهد تحول در عرصه معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل بخش تولید استان باشیم.

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز مازندران نیز در این جلسه گفت: توسعه موجب رفاه و پیشرفت جامعه و افراد آن می‌شود و یکی از مهمترین نهاد تأثیرگذار در این امر، رسانه است.

احمدی اظهار داشت: امید آفرینی، انتقال پیام و شور و نشاط، مهم‌ترین وظیفه رسانه استانی است تا با تشویق تولیدکنندگان و صنعتگران و ترغیب آنان به تولید محصولات، به چرخه صنعت و تولید کمک کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها بالای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف مازندران، خاطرنشان کرد: رسانه استانی آمادگی دارد تا این ظرفیت‌ها به‌درستی به جامعه معرفی شوند.

احمدی تصریح کرد: واحدهای تولیدی با شاخص‌های بالا و معتبر در استان، درحال تولید هستند ولی به‌درستی معرفی نشده‌اند و با کمک شرکت شهرک‌های صنعتی می‌توانیم ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش تولید را منعکس کنیم.


منبع : فارس

 

 

  

دیدگاه شما در مورد : آمادگی رسانه مازندران در معرفی ظرفیت‌های بخش تولید استان

آمادگی رسانه مازندران در معرفی ظرفیت‌های بخش تولید استان

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین
  • rss
  • آرشیو

 

 

مبلمان ماهور بهشهر