صفحه نخست

فرهنگ و هنر

اقتصادی

عمومی

حوادث

سیاسی

علم و فناوری

اجتماعی

ورزشی

اخبار
چاپ
بدون حضور مسئولین برگزار شد؛

تشییع جنازه غریبانه قهرمان ملی در بهشهر

مراسم تشییع جنازه قهرمان ملی در بهشهر بدون حضور مسئولین و در سکوت برگزار شد.

کد خبر : 23258

تاریخ انتشار : 25/02/1394 - 21:42


تشییع جنازه غریبانه قهرمان ملی در بهشهر

به گزارش خبرنگار خط امید، آزاده و جانبازعلی مهدی پور صبح روز چهارشنبه 23 اردیبهشت براثر جراحات باقی مانده ازدوران اسارت دعوت حق را لبیک گفت و به خیل دوستان شهیدش پیوست.

تشییع جنازه این قهرمان ملی که 74ماه و22 روز دراردوگاه موصل عراق دراسارت دژخیمان بعثی به سربرد، روز پنج شنبه 24 اردیبهشت در سکوت برگزار و در بهشت فاطمه(س) بهشهر به خاک سپرده شد که متاسفانه هیچ یک از مسئولین شهرستان بهشهر در این تشییع جنازه شرکت نکردند.

عدم حضور نماینده مردم بهشهر در مجلس، فرماندار و امام جمعه بهشهر در این مراسم به خوبی به چشم می آمد، اما حضور نداشتن رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حتی نماینده وی در تشییع جنازه این قهرمان ملی باعث تعجب و ناراحتی شرکت کنندگان و مهمانان استانی در این مراسم شد.

یکی از آزادگان بهشهری در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خط امید گفت: علی، خیلی غریبانه از این دنیا رفت، حتی روی تابوتش یک پرچم ایران هم نکشیدند که نشون بده این جنازه یک جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: بعد از دیدن این صحنه‌های تشییع جنازه و مجلس ختم غریبانه این شهید، شوک عصبی به من دست داده و در بستر به سر می برم آیا واقعا قدر یک قهرمان ملی رو باید اینطوری ادا کرد؟

در همین راستا نیز جمعی از آزادگان و جانبازان شهرستان بهشهر پیامی را در فضای مجازی منتشر و به رسانه ها از جمله پایگاه اطلاع رسانی آزادگان ایران نیز ارسال کردند که در زیر می خوانید:

 

پیام جمع کثیری از آزادگان و جانبازان شهرستان بهشهر به مسوولین در خواب این شهرستان

تشییع مظلومانه‌ی پیکر مطهر آزاده و جانباز شهید علی مهدی‌پور بدون حضور شما مسوولین و این بی تفاوتی شما نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت، غم از دست دادن این برادر بزرگوارمان را برای ما دو چندان نمود.

آیا تقدیر از آزاده‌ای که قریب به 7 سال در اردوگاه‌ها و سیاه چال‌های رژیم بعث عراق شکنجه شد و غم اسارت چشید و خم به ابرو نیاورد و با شرافت زندگی کرد‌، این چنین است؟؟؟؟

امروز قلب و روح ما آزادگان و جانبازان از این قدرناشناسی، جریحه دار شد.

امروز ما به معنای واقعی کلمه، حس نمودیم که پس از رحلت سید العلمای مازندران، پدر معنوی‌مان؛ تنها حامی واقعی ایثار و ایثارگران این شهرستان، حضرت آیت الله سید صابر جباری(ره)، ما در این شهرستان یتیم شدیم.

ای کاش ایشان امروز در جمع ما بودند و این قدر ناشناسی شما مسوولین را می‌دیدند، و قطعا چقدر آزرده خاطر می‌شدند....

هر چند که حضور یادگار ارزشمند، خلف صالح حضرت آیت الله سید صابر جباری(ره) یعنی حجت الاسلام و المسلمین سید ضیا الدین جباری و ارگان مقدس سپاه پاسداران همیشه در صحنه، باعث دلگرمی و تسلی خاطر ما و خانواده‌ی آن شهید بزرگوار گردید ولی ما این بی احترامی و بی تفاوتی شما مسوولین را از یاد نبرده و به قدرت لایزال خداوند منان می سپاریم.

(جمع کثیری از آزادگان و جانبازان شهرستان بهشهر)



 

 

  

برای این پست 18 دیدگاه مطرح شده است. شما نیز دیدگاه خود را بیان کنید
  • پاسخ به نظر شنبه 26 اردیبهشت 1394 - 17:54
    آزاده و جانباز

    ممنون از سایت محترم خط امید که درد ما آزادگان را انتشار داد. هر چند کو گوش شنوای مسوولین.

    5 0
  • پاسخ به نظر شنبه 26 اردیبهشت 1394 - 20:11
    همشهری

    کی و کجا اطلاع رسانی کردید که حالا گلایه میکنید؟ خدا بیامرزتش

    3 2
  • پاسخ به نظر شنبه 26 اردیبهشت 1394 - 21:16
    اشرف البلاد

    همشهری بهت برخوردهاااااااا... نکنه خودت از مسئولین هستی؟

    3 0
  • پاسخ به نظر شنبه 26 اردیبهشت 1394 - 21:18
    بهشرانه

    همشهری اینو نگین چی بگید؟؟؟؟؟؟ خط امید دمت گرم.....دوست داریم

    2 0
  • پاسخ به نظر یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 06:08
    پیرو رهبر

    خط امید واقعا برات متاسفم به خاطر این مطلبت...استفاده ابزاری و منزجر کننده از نام یک جانباز شهید برای مقاصدی که بوی خیانت آن از بندهای پایانی این مطلب نمایان است... وآن کسانی که خود را نماینده جانبازان شهر میدانند (و البته میتوان حدس زد که از کدام طیف هستند) بدانند ما مثل کوه پشت سر امام جمعه کنونی و قانونی شهر، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید عربعلی جباری که گمارده مقام معظم رهبری است میمانیم... و تا کور شود هر آنکه نتواند دید ان شاء الله

    2 5
  • پاسخ به نظر یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 10:46
    مدعی

    آقای پیرو رهبر سلام،متاسفم برای شما که به دنبال دو قطبی کردن جامعه و تلقین اختلاف بین دو هم خانواده و بزرگوار در شهر هستید؟مگر بین این دو عزیز اختلافی وود داره که شما اینطوری نظر می دی؟تا جایی که ما توی شهر می بینیم فرزند آیت الله جباری با امام جمعه پر توان ما رابطه بسیار خوبی دارند، چه چیزی گیر شما میاد که میخواهید بین این دو عزیز اختلاف ایجاد کرده و به جامعه به دروغ تلقین کنید؟ شماها امثال شماها مصداق صریح کاسبین اختلاف هستید یعنی کسانی که از نشون دادن اختلاف بین این سید بزرگوار برای خودشون کیسه دوختند چه بوی خیانتی؟چه استفاده ابزاری؟ یک اتفاقی افتاد در شهر، پوشش داده خط امید،خوبه حالا توی خبرش هم آورده که عده ای نشوتن و فرستادن توی فلان سایت اینم آدرسش.شماها خائنین به نماز جمعه و رهبری هستید که لباس دوست تن کردید.

    3 1
  • پاسخ به نظر یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 15:02
    پیرو رهبر

    بنده همینجا از خط امید عذرخواهی میکنم...همونطوری که آقا/خانم'مدعی' در بالا گفتن،به نظر این مطلب صرفا انتشار یک خبر بوده اما شاید بهتر هم میشد اینکار رو کرد... اما یک سر سوزن از عقیده ام در رابطه با منظور نویسندگان آن نامه کوتاه نمی آیم... در ضمن،ما برای اختلاف کیسه ندوختیم فقط میگیم هر چی رهبر بگه همونه(البته نه فقط با شعار)،امام جمعه شهر ما هم چندبار این قضیه رو تو خطبه های نماز جمعه گوشزد کردن... ضمنا،بنده اسمی از کسی نبردم... و باقی روشن است والسلام

    4 3
  • پاسخ به نظر یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 15:03
    آزاده و جانباز

    آقای به اصطلاح پیرو رهبر : حرف مفت کمتر بزن. تشیع جنازه ی یک شهید باید اینطور باشه. شما از کدوم طیف هستی که اینقدر سوختی؟؟؟؟؟ پنج شنبه آزادگان بهشهر خون دل خوردند از این کار مسوولین. واقعا مسوولین خبر نداشتند؟؟؟ رییس بنیاد شهید اگه خبر نداشت بره ... بهتر.....

    3 0
  • پاسخ به نظر یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 15:16
    آزاده و جانباز

    آقای مثلا پیرو رهبر : میفهمی داری چی میگی ؟؟؟ کی با سید عربعلی کار داره؟؟؟؟ اون موقع ما تو اسارت شکنجه میشدیم تو کجا بودی؟؟؟ هر چند منتی نیست، اجرمون با خداست ان شا الله. آقای به ظاهر با شخصیت: این اولین تشییع جنازه ی آزاده ی شهیدی بود که بدون حضور امام جمعه برگزار شد؟؟؟ آقای امام جمعه کجا بود؟؟؟؟؟ فرماندار ما خودش آزاده است که برای ما هم خیلی عزیز است و ما به شخص مسوولین و سیاسی کاری ها کاری نداریم.. از آب گل آلود ماهی نگیر. این خبر از سمت جمع کثیری از آزاده ها و جانبازها بوده میتونی بری سوال کنی... ما از خط امید و تمام دست اندرکاران این پیام ممنونیم که این قدرنشناسی مسوولین را انتشار دادند..

    2 0
  • پاسخ به نظر یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 15:17
    پیرو رهبر

    باز هم از خط امید عذرخواهی میکنم... من قسمت"" در همین راستا نیز جمعی از آزادگان و جانبازان شهرستان بهشهر پیامی را در فضای مجازی منتشر و به رسانه ها از جمله پایگاه اطلاع رسانی ایران نیز ارسال کردند که در زیر می خوانید:"" رو ندیده بودم، به همین دلیل شما راهم مقصر دانستم... حلالمان کنید

    1 3
  • پاسخ به نظر یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 15:30
    آزاده بهشهری

    آقای پیرو رهبر : خودت دنبال چی هستی.شما خودت خائنی که این طور از این پیام برداشت میکنی. این بیانیه ی بالا، درد و دل خیلی از ما آزادگان هست. تو چه میفهمی که این بی احترامی مسوولین یعنی چه..... اگر آقا سید ضیا و فرمانده ی بزرگوار سپاه جناب سرهنگ نجفی نمی اومدند که دیگه واقعا آبروریزی بود. ما ممنونیم از این دو بزرگوار که تشریف آودند پس وظیفه بود که د بیانیه تقدیر بشوند. ، شما یادتون میاد که آیت الله جباری بهشهر بوده باشه و تشییع جنازه ی آزاده ی شهیدی نیاید؟؟؟ حالا پنج شنبه کجا بود آقای امام جمعه ، آقا سید عربعلی؟؟؟ ما از خط امید برای این انتشار پیام تشکر میکنیم..

    5 0
  • پاسخ به نظر یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 15:36
    ایثارگر

    ممنون از خط امید برای نشر این خبر. ان شاالله که مسوولین بدونند با ایثارگری امثال شهید مهدی پور بود که الان اون ها به این صندلی ها تکیه زدند. از خط امید عزیز عاجزانه خواهشمندیم که این خبر را به صورت مشخص در سایت باشد و به زودی برندارد. که مردم این نامردی مسوولین رو ببینند. باز هم ممنون از خط امید و دوستان آزاده و جانباز پیگیر.

    3 0
  • پاسخ به نظر یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 15:47
    آزاده و جانباز بهشهری

    ما آزاده ها این ناراحتی خود را اینطور بیان کردیم. در سایت آزادگان ایران هم رسانه ای کردیم به لطف خدا. هر کی هر برداشتی میخواد بکنه ، بکنه. کمی فکر کنید متوجه مشید که مسسولین مقصرند نه خط امید و آزادگان. چطور قبل از اینکه یه مسوول تراز اول بیاد آقایون مسوولین خبردار میشن رحلت این آزاده ی بزرگوار رو متوجه نشدند. آقای پیرو رهبر که اینطور پیام میداری ، اسمت رو عوض کن چون شما خاین به رهبر هستی که اینطور برداشت میکنی.

    4 0
  • پاسخ به نظر یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 18:35
    جعفری

    با سلام: ما آزادگان از این برخورد مسوولین بسیار دلخوریم. ولی این را باید گفت که فرماندار عزیز ما خودش آ زاده و جانبازی است که برای این مراسم زحمت زیادی کشیدند. هرچند ای کاش در تشییع جنازه می اومدند ولی در مجموع آ زاده و جانباز حاج تقی نورزاد از ایثارگران زجر دیده است و در قلب همه ی ما آ زادگان جا دارد.

    4 0
  • پاسخ به نظر یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 23:30
    اهل بهشهر

    از سایت های خط امید و مباز کلیپ و ایران و .... بسیار ممنونیم برای پوشش این خبر. امیدواریم که مسوولین به اشتباه خودشون پی ببرن....امیدواریم. همانطوریکه آزاده ی بزرگوار جعفری فرمود: آقای مهندس نورزاد(فرماندار) از آزادگان بزرگوار است. ما به وجودش افتخار میکنیم.

    4 0
  • پاسخ به نظر یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 23:37
    جعفری

    بحث آقای مهندس نورزاد فرق داره. ایشون بزرگ ماست و بسیار دوست داشتنی است. خودش آزاده ای است که برای این مملکت خیلی سختی کشید. همانطوری که در بالا گفتم حاج تقی نورزاد بسیار فرد زحمت کشی است و در قلب ما جا دارد. ولی مسوولین دیگر مخصوصا رییس بنیاد دنبال هیچ توجیهی برای خودش نباشد...

    5 0
  • پاسخ به نظر دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 22:31
    حسین

    سلام وقت بخیر من همسایه ی این مرحوم هستم. اهالی محل هم از فوت ایشان بی خبر بودند. اگرحضرت آیت الله جباری تومراسمات حضور داشتند بخاطر این بود که بهشون اطلاع میدادند. اگر بانیان مراسمات این مرحوم خوب اطلاع رسانی نکردند، امام جمعه یا مسئولین دیگه چه گناهی دارند. یادمون باشه به خاطر تک تک اظهاراتمون باید اون دنیا جواب خدا رو بدیم. پس بی خود به کسی تهمت نزنیم.

    1 3
  • پاسخ به نظر پنج شنبه 31 اردیبهشت 1394 - 02:09
    همسایه

    آقای حسین آقا، همسایه ی محترم: شما خدمت پسر شهید مهدی پور برو سوال کن بعد پیام بذار چون شما هم اون دونیا مسوولی. آقا محمدتقی برای مسوولینی مثل رییس بنیاد شهید اطلاعیه برده بود.

    1 0
دیدگاه شما در مورد : تشییع جنازه غریبانه قهرمان ملی در بهشهر

تشییع جنازه غریبانه قهرمان ملی در بهشهر

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین
  • rss
  • آرشیو

 

 

مبلمان ماهور بهشهر