صفحه نخست

فرهنگ و هنر

اقتصادی

عمومی

حوادث

سیاسی

علم و فناوری

اجتماعی

ورزشی

اخبار
چاپ

القای یأس و ناتوانی، ماهیت تبلیغات ماهواره‌ای

اگر به تبلیغات شبکه های ماهواره ای نگاه بیاندازیم، پی به واقعیت عجیبی می بریم که حتی توجه به آن مشمئزکننده و خنده آور است و با یک دید وسیع تر اوج افکار پلید آنها به مردم کشور را مشاهده می کنیم.

کد خبر : 15328

تاریخ انتشار : 28/08/1393 - 11:50


القای یأس و ناتوانی، ماهیت تبلیغات ماهواره‌ای

 به گزارش خط امید بهشهر _ در تبلیغاتی که در میان برنامه های شبکه های ماهواره ای در هر روز صورت می پذیرد، اوج بدبختی ایرانیان را به تصویر می کشند و ایرانیان را آدمی با بینی های زشت، شکم های چاق، اندام های نامناسب و بدچهره که معمولا ناتوانی جسمی دارند و خواستار مهاجرت به کشورهای اروپایی و آمریکایی به ویژه کانادا هستند.

 

در واقع اگر کمی بیشتر توجه شود می بینیم که مهم‌ترین هدف این شبکه ها، القای ناامیدی و زندگی سرد در بین مردمان کشورمان است، آنها می دانند ایرانی ها انسان‌های احساسی هستند و می توان به راحتی با روحیه آنها بازی کرد و حس اعتماد به نفس و خودباوری را در بین آنها پایین بیاورد.

 

به این ترتیب در ذهن مردم کشورمان این مسئله به وجود می آید که باید به سراغ تغییر چهره خود جهت جذاب شدن برود و به نوعی دستکاری در خلقت خداوند انجام دهد و خداوند و ساخته وی را زیر سوال ببرد و گام بعدی نیز شروع بی دینی و بی غیرتی نسبت به خانواده خود است.

 

همچنین این شبکه ها به دنبال القای ناتوانی در بین مردم کشورمان در زمینه های متفاوت هستند، آنها می خواهند حس خودباوری را در بین مردم از بین ببرند و به اهداف شوم خود که همان «نشدن» است، برسند.

 

ناتوانی جنسی مهم‌ترین تبلیغ این به اصطلاح رسانه است که در پی القای ضعف در این زمینه در بین مردم کشورمان است اما آیا واقعاً فقط به دنبال چنین موضوعی هستند یا می خواهند در برابر موضوعی دیگر ورود پیدا کنند؟

 

به نظر نگارنده پاسخ کاملاً روشن است، آنها می خواهند این موضوع را در بین مردم کشور به نوعی جا بیاندازند که ما مردمانی ناتوان از نظر جنسی هستیم که در تولید مثل به مشکل برخورده ایم و این تنها دلیل روند نزولی جمعیت ایران اسلامی است، در ادامه با تبلیغ گسترده مواد دارویی در این زمینه، می خواهند مردمان‌مان را به سمت استفاده از این داروها ترغیب کنند اما به دلیل مبلغ بسیار بالای این مواد، توان خرید در بین بسیاری از این افراد وجود ندارد و عملا از این موضوع منصرف می شوند.

 

اما ماهیت این موضوع به طور دقیق قرار دادن مردم کشور در برابر فرموده های رهبری برای افزایش جمعیت کشور است، با وجود اینکه از سال های قبل رهبری و مسئولان کشور نسبت به کاهش جمعیت کشور هشدارهای لازم را داده بودند اما علاوه بر اینکه هیچ اقدامی صورت نپذیرفت بلکه مردم کشور با روند رو به رشدی که نسبت به استفاده از ماهواره ایجاد کردند، جمعیت نیز روز به روز کمتر شد، اما دوباره با تبلیغات وسیع در کشور به نظر می رسد این روند در حال توقف است و جمعیت افزایش می یابد.

 

در بحث سفرهای اروپایی و به ویژه کانادا نیز می توان به بحث نشست اما به همین مقدار می توان بسنده کرد که کانادا و کشورهای اروپایی را نسبت به کشورمان زیباتر و بهتر از هر لحاظی متصور می شوند.

 

اما آنچه که آنها باید بدانند این است که مردم کشورمان هوشیار تر و با بصیرت تر از غرب هستند و همواره گوش به فرمان رهبری امور را پیگیری می کنند و این موارد ره به جایی نخواهد برد.


منبع : سیداحمد حسینی

 

 

  

دیدگاه شما در مورد : القای یأس و ناتوانی، ماهیت تبلیغات ماهواره‌ای

القای یأس و ناتوانی، ماهیت تبلیغات ماهواره‌ای

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین
  • rss
  • آرشیو

 

 

مبلمان ماهور بهشهر