صفحه نخست

فرهنگ و هنر

اقتصادی

عمومی

حوادث

سیاسی

علم و فناوری

اجتماعی

ورزشی

اخبار
چاپ
با هدف ارتباط بین مردم و مسئولین

راه اندازی بخش کافه سوال در سایت خط امید

در همین راستا پس از رایزنی های انجام شده ، جناب آقای دکتر مقیمی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی نخستین مهمان کافه سوال سایت خط امید خواهند بود.

کد خبر : 11676

تاریخ انتشار : 04/05/1393 - 12:23


راه اندازی بخش کافه سوال در سایت خط امید

سایت خبری تحلیلی خط امید شهرستان بهشهر در نظر دارد بخش جدیدی با عنوان کافه سوال در این پایگاه راه اندازی کرده تا بدینوسیله راه ارتباطی بین مردم و مسئولین ایجاد کند.

 

و اما کاربرد این بخش به اینصورت است که در بازه های زمانی متفاوت یکی از مسئولین و نخبگان شهرستان مهمان کافه سوال خواهد بود و شما مخاطبان محترم این پایگاه می توانید سوالات خود در زمینه های مرتبط با مهمان را برای سایت خط امید بهشهر ارسال کنند و پس از پاسخگویی مهمان کافه در سایت منتشر خواهد شد.

 

در همین راستا پس از رایزنی های انجام شده ، جناب آقای دکتر مقیمی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی نخستین مهمان کافه سوال  سایت خط امید خواهند بود.

 

به همین جهت مخاطبان محترم سایت خبری تحلیلی خط امید شهرستان بهشهر می توانند سوالات خود از دکتر مقیمی را در زیر همین مطلب در قسمت نظرات یا به ایمیل khateomid@chmail.ir  و یا شماره پیامک 3000819131  ارسال کنند.

تاکید می گردد : سوالاتی که جنبه توهین و افترا داشته باشند در سایت منتشر نخواهد شد.



 

 

  

برای این پست 21 دیدگاه مطرح شده است. شما نیز دیدگاه خود را بیان کنید
  • پاسخ به نظر شنبه 04 مرداد 1393 - 13:23
    مهدی

    سلام جناب آقای دکتر مقیمی لطفا بفرمایید برای اشتغال جوانان شهرستان بهشهر چه کاری انجام داده اید؟ آیا از مشاوران جوان استفاده می کنید؟مشاوران جوان شما چه اشخاصی هستند؟

    24 5
  • پاسخ به نظر دوشنبه 06 مرداد 1393 - 17:31
    رضا

    سلام. 1- اون همه تبلیغات برای تله کابین بهشهر انجام شد کلنگ پروژه هم با حضور استاندار زده شد اما واقعا می تونیم به به سرانجام رسیدن این پروژه امیدوار باشیم؟! 2- پروژه بزرگ اولین خانه علم ایران در بهشهر هم با حضور استاندار وقت (مهندس شفقت) کلنگ زنی شد و سالهاست منتظر اقدام عملی مسئولینه. می تونیم به سرانجام رسیدن این پروژه هم امیدوار باشیم؟!

    16 3
  • پاسخ به نظر دوشنبه 06 مرداد 1393 - 18:52
    ..............

    از آقا مقیمی بپرسید که چرا خانواده اش تو بهشهر زندگی نمی کنند؟ ما شنیدیم وقتی کسی نماینده مجلس میشه اونقدر خودشو بزرگ میکنه که بچه ابتدایی از اون به عنوان نماینده نااعوذ بالله خدا می دونه...... حلا آقای مقیمی آدم بزرگی هستش؟

    16 4
  • پاسخ به نظر دوشنبه 06 مرداد 1393 - 19:09
    xxxxx

    سلام و درود خدمت خط امیدی ها و براساس احترام خدمت اقای مقیمی. چه زمانی به مسئله ی اشتغال جوانان بهشهری رسیدگی میشه؟ چرا شما و اقای نورزاد در جلسه ای که برگزار شد با منطقه ازاد شدن بهشهر مخالفت کردید؟ از اون دست سوالایی که یکی از دوستان زیاد پرسیده منم دارم.با افراد مختلف.راست میگه این دوستمون.بگین ما هم یه جور بریم سرکار.خسته شدیم.حالا وام ها به کنار.!!!!!!

    22 2
  • پاسخ به نظر یکشنبه 12 مرداد 1393 - 04:14
    بهشهر عقب مونده

    چرا بقیه ها پیغام ها رو تایید نمیکنی تا آقا یا خانم رها که کامنت گداشته بدونه چقدر خوشحال میشیم که مقیمی رای نیاره .فک نکنی من از همون اول ازش بیزار بودم نه. اتفاقا ما برای رای آوردنش خیلی زحمت کشیدیم و خودمون هم به اون رای دادیم اما مقیمی الان با مقیمی دوران جنگ فرق کرده...

    8 0
  • پاسخ به نظر یکشنبه 12 مرداد 1393 - 13:42
    یک دوست

    سلام اقای مقیمی خسته نباشید از زحمات شما کمال تقدیر وتشکر را می نماییم خیلی دوستون دارم ولی اقای دکتر رفتید که رفتید خبر از دوستانتون نمیگیرید فقط از عده ای معدود جلسه ای هم اندیشی چیزی .......انسجام واتحاد از بین دوستان رخت بر بست لا اقل ماهی یکبار یک جلسه باید برگزار گردد لااقل دوستان مشکلات و نظرات وپیشنهادات خودشونو بازگو کنند من میدانم شما دارید تلاش میکنید ولی اطلاع رسانی خیلی ضعیف است بعضی از کارهای دوروبریاتون به نام شما تمام میشود سعی کنید شفاف سازی کنید مرحله بعد نزدیک است وکشور تو موقعیت حساسی است وشما بهتر از من خبر دارید پس سعی کنید یکپارچگی واتحاد حفظ شود کارهای زیربنایی خود را نمایان کنید وچه زحماتی برای اشتغال کشیدید اعلام کنید تا دوستان در جریان باشند اقای دکتر اشک شب انتخاباتتون که به شما انگ معلولیت زدن هنوز یادم هست شما سرادر جبهه های جنگ بودید شما شهید زنده اید توانایی تان بیشتر از این چیزهاست ومیدانم واقعا دارید تلاش میکنید ولی کمی بیشتر وبیشتر بفکر حوزه انتخاباتیتان وجوانان پاک وجویای نام بهشهر نکا گلوگاه باشید بازم از شما تشکر میکنم ببخشید کمی رک وراحت صحبت کردم بهشهر ونکا وگلوگاه پتانسیل خوبی برای ایجاد اشتغال وپیشترفت وکارهای زیربنای وزیبایی شهری وتوریستی دارد تلاش میکنید ولی بیشتر تلاش کنید تا رضایت عمومی حاصل گردد کارهایتان نمود داشته باشد بازم ببخشید برایتان آرزوی موفقیت وسلامتی میکنم باز ببخشید التماس دعا

    13 0
  • پاسخ به نظر دوشنبه 13 مرداد 1393 - 02:08
    بنده خدا

    لعنت بر هر چه آدم ترسو . آقای احمدی اگه پیام ها رو پاک هم میکنی بکن ایراد نداره این همه ترسو تو هم یکیش. ولی همه ی پیام ها رو به دست مجروح آقای مقیمی برسونین. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- خط امید :: بنده خدا با سلام از اینکه پیگیر مطالب و اتفاقات سایت هستید بسیار متشکر هستیم همانطور که در مطلب فوق خدمت همه دوستان و مخاطبان محترم تاکید شد جهت حفظ آبروی افراد نظراتی که جنبه توهین و افترا داشته باشند و سندیت نداشته باشند در سایت منتشر نخواهد شد. تمامی سوالاتی که شما مخطبان عزیز ارسال کرده اید ذخیره شده و در زمان تعیین شده از جناب دکتر مقیمی پرسیده و پاسخ آن در سایت منتشر خواهد شد. "ما با کسی عهد اخوت نبسته ایم"

    6 5
  • پاسخ به نظر پنج شنبه 16 مرداد 1393 - 09:40
    یک دوست

    باسلام خدمت دوستان عزیز به نظرمن ماباید انصاف را رعایت کنید وسعی کنیم با انتقادات سازنده ومنطقی وبدون تنش وتوهین مساعل ومشکلات شهرمونو بازگو کنیم چون همه ما در مقابل مساعل شهر ومشکلاتش مسعول حتی شما دوست عزیز بله شما پس بیایم با اتحاد ویک دلی وبازگو کردن مشکلات ریز و درشتی که شاید مسعولان از آن غافلا یا نمیبینند یا کم توجه هستند قدمی برای پشرفت شهر خود برداریم حتما مساعل اخلاقی ورفتار اسلام وخلق وخوی دینی رعایت شود فقط معایب نیست که باید گفته شود حسنها را هم بازگو کنید شهردار محترم واعضای محترم شورای کمی بجنبن شهری زیبا برای مرمانی که زیبا می اندیشند لازم وضروریست .....دوست عزیز به آدم ترسو که لعنت گفتن ندارد ترسیدن که دست خود آدم نیست ریشه روانشناسی دارد پس نیازی به لعنت گفتن ندارد دوستان برای دیگران دعا های خوب بکنیم انشااله------- برای سلامتی همه بیماران وضهور حضرت آقا امام زمان عج صلوات بفرست

    4 0
  • پاسخ به نظر پنج شنبه 16 مرداد 1393 - 19:15
    حر منصوری عبدالملکی

    با سلام و احترام طرح سوال ساده ی یک شهروند از نماینده مجلس جناب آقای دکتر احمد علی مقیمی، نماینده محترم بهشهر ،نکا گلوگاه و دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران . بیاد دارم وقتی زمانی که بحث واگذاری مدیریت محیط زیست پناهگاه حیات وحش میانکاله به استان گلستان مطرح گردید چه ها کردید ،چه ها نوشتید و چه پیگیرها نمودید. و باز هم بیاد دارم از اواخر دهه هشتاد چه تلاشهایی کردید که دولت پروژه مخرب جاده میانگذر و پالایشگاه منطقه میانکاله را به اجرا بگذارد، پروژه ای که ما با دست خالی آنقدر گفقیم که مسبب تخریب این زیستگاه ارزشنمند و بهداشت منطقه است تا با یاری رسانه های دوستدار طبیعت موقف شد . حال با وقوع بیش از 60 حادثه آتش سوزی در شش سال گذشته که حداقل 1000 هکتار از پوشش گیاهی مهمترین پناهگاه حیات وحش ایران را نابود کرده هیچ تلاشی برای تخصیص کمترین امکانات اطفاء حریق برای این منطقه از طرف شما صورت نگرفت . آیا نمایندگی فقط صرفا توجه به ساخت و ساز آنهم بدون مطالعه است و در تعارض با طبیعت است؟ آیا شما حتی بعنوان یک شهروند توجه لازم را به حفظ این سرمایه ارزشمند داشته اید ؟ حر منصوری عبدالملکی منتظر جواب میمونم

    6 0
  • پاسخ به نظر جمعه 17 مرداد 1393 - 00:40
    بنده خدا

    آقای احمدی چرا پیام بعدیم رو نمیذاری ؟

    0 1
  • پاسخ به نظر شنبه 18 مرداد 1393 - 00:27
    بنده خدا

    یا پیام بالا رو پاک کن یا پیام کامل رو بذار.

    0 1
  • پاسخ به نظر شنبه 18 مرداد 1393 - 15:59
    بنده خدا

    آقای محترم به شما گفتم یا پیام رو پاک کن یا پیام بعدی گذاشتم رو تایید کن.

    0 1
  • پاسخ به نظر شنبه 18 مرداد 1393 - 16:08
    بهشهری

    برادر(یک دوست) شما سوالات خودت رو بپرس کلاس اخلاق که نیست ، کافه سوالاته.البته نمیدونم چرا بعضی پیام ها که توهین هم نیست رو تایید نمیکنه. بعد یک کم هم رو املات کار کن. مسئول-مسائل-ظهور این طوری نوشته میشن.

    2 0
  • پاسخ به نظر شنبه 18 مرداد 1393 - 19:42
    حامد

    با سلام خدمت یک دوست ، دوست عزیز اگر در این 1 سال به فعالیتهای آقای آزموده شهردار بهشهر وتیم فعالشان بالاخص کمیته زیباسازی و فنی مهندسی بیشتر دقت کنید خیلی از کارها انجام گرفت که شهرمان جای خالی آن را حس می کرد در شورای قبلی فقط دنبال مسائل سیاسی بودند و دست افراد با سواد و فعالی مثل مهندس آزموده بسته بود اگر کمی صبر کنید متوجه کارهایی که قرار ه انجام بگیره می شوید مثل مستقر شدن در ساختمان شماره 2 شهرداری و تبدیل ساختمان شماره 1 به موزه و بازدید مسافرین و ساخت تندیس های متنوع و ... با تشکر

    6 0
  • پاسخ به نظر دوشنبه 20 مرداد 1393 - 01:34
    بنده خدا

    ظاهرا با شما باید به زبان بی ادبی صحبت کرد تا حالیت بشه... حیف که ادب من این و نمیگه که توهین کنم. بالای 5 پیام گذاشتم که پیام بعدی رو بذار یا لااقل قبلی رو هم پاک کن. اگه بقیه پیام ها رو پاک کردی چرا پیام (بهشهر عقب مونده رو پاک نکردی و کجاش سواله؟) (هر چند بد نگفته و خلاصه یه نظره.)

    3 1
  • پاسخ به نظر دوشنبه 20 مرداد 1393 - 22:20
    بنده خدا

    آقای احمدی منظورم این پیام ها بود؟؟؟؟؟... واقعا که... من یک پیام بیشتراز 8 خط نوشتم که منظورم اون بوده. پیام هایی که شما تایید کردید همه درخواست گذاشتن پیام قبلیه که منظورم همون پیام بیشتر از 8 خطه که نوشتم و فرستادم و پیغام تایید ارسال نوشته شد. یه سوال از شما دارم. شما تا کلاس چندم سواد دارید؟ اینقدر حرف من سنگینه که شما متوجه نیستید... به هر حال بی خیال اون پیام رو پاک کردید یا هر چه ، بگذریم. خلاصه ممنون از شما .

    0 2
  • پاسخ به نظر سه شنبه 21 مرداد 1393 - 08:03
    یک دوست

    باسلام به آقای بهشهری ممنونم از محبت شما ( در کژیم نکن به عیب نگاه تو زمن راه راست رفتن خواه) بازم چشم این از بی سوادیم نیست از صفحه کلیدم بازم چشم سلام به آقا حامد مشکل اصلی ما همین اخلاقه برادر اگر اخلاق رعایت بشه همه چی رعایت میشه درضمن آموزش اخلاق مکان وزمان نمیشناسه بازم اگر باعث رنجیده شدن شما شدم ببخشید عذرخواهی میکنم ماهم به تواناییهای تحصیل کرده های شهرمان ایمان داریم انشااله که همینطور شما می فرمایید باشه ماهم برای موفقیتش دعا میکنیم امیدواریم آقای مهندس آزموده کارهایی بکند برای زیبای شهر ما که همیشه درذهنها ماندگار باشد امیدوارم شورای شهر هم بیشتر به فکر مردم باشن واز طرفی هم دست به دست هم بدهن با همدلی ویکدلی شهری زیبا ودرخور نام بهشهر(بهترین شهر)بسازن برای تمام خدمتگذاران صدیق آرزوی سلامت وپیروزی را ازخداوند منان خواستارم بازم اگر مطلبم باعث آزردن کسی شد معذرت میخواهمببخشید

    5 0
  • پاسخ به نظر چهار شنبه 22 مرداد 1393 - 09:17
    حامد

    با سلام خدمت دوستان و خدمت (یک دوست ) متشکرم از فهم بالای شما دوستان ما اگر از مدیران بومی باسواد و باتجربه حمایت کنیم و قدری تامل داشته باشیم شهری درخور نام بهشهر خواهیم داشت به شرطی که ......................حمایت کنیم نه تخریب !!!!

    3 1
  • پاسخ به نظر پنج شنبه 30 مرداد 1393 - 10:46
    reza

    باتشکرازخط امیدبه خاطر این طرح

    1 0
  • پاسخ به نظر پنج شنبه 30 مرداد 1393 - 15:28
    بنده خدا

    آقای خط امید امیدوارم سریع تر به این مسخره بازی ها پایان بدید... یک ماه که میخواید کافه سوال برگزار کنید.

    3 2
  • پاسخ به نظر سه شنبه 04 شهریور 1393 - 11:33
    نگار

    آقای مقیمی بهتر نبود بجای گیر دادن به دولت و مخالفت کردن با دولت کمی هم به فکر شهر مظلوم بهشهر میبودی؟ که ما همیشه چوب بی تدبیری مسئولینش رو خوردیم و عقب موندیم

    0 0
دیدگاه شما در مورد : راه اندازی بخش کافه سوال در سایت خط امید

راه اندازی بخش کافه سوال در سایت خط امید

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین
  • rss
  • آرشیو

 

 

مبلمان ماهور بهشهر